donderdag 10 april 2008

Ding 5 RSS feeds vinden

Het vinden van feeds is niet moeilijk. In diverse websites zijn door middel van de bekende rss icoontjes abonnementen te nemen op feeds.
Ook het gebruik van zoekmachines is een mogelijkheid om feeds te vinden. Mijn ervaring met Technorati zijn niet erg positief. Nogal onduidelijk waar je het een en ander vindt. Mijn voorkeur gaat echt uit naar Google Blogsearch. lekker makkelijk en duidelijk. Bovendien is natuurlijk Google de startpagina van mijn computer en dus is Google blogsearch snel te raadplegen.
Mijn netvibes is keurig geordend en er zijn weer diverse feeds aan toegevoegd.
Maar waar haal ik de tijd vandaan om al deze feeds te lezen. (zal ook wel niet de bedoeling zijn)
Om dit verhaal niet langer te maken dan nodig is besluit ik met weer een ding afgerond. Ik zie dat de volgende 2 dingen al weer klaarstaan.

1 opmerking:

Diane zei

ha "23dingenhenk"

teveel feeds is niet handig, dit lees ik wel meer. Je ziet dan door de bomen het bos niet meer. Selectief zijn met feeds waar je je op abonneert is dus echt wel nodig