zaterdag 5 april 2008

Ding 3 de rijder de boom en de official

Bij het maken van dit bericht bedacht ik dat het wel leuk zou zijn een filmpje toe te voegen. Ook dit is een van de mogelijkheden van een blog. Nadat ik even gezocht had naar een leuk filmpje moet ik nog uitzoeken hoe je dat filmpje daadwerkelijk in de blog krijgt. Even rondsnuffelen op de pagina van You tube en daar gevonden wat ik zocht. Het resultaat staat hieronder en vroeg mij daarbij af wie er het meeste geluk heeft gehad.



Verder vind ik het bloggen wel een leuke bezigheid maar ik heb, denk ik althans, niet de juiste schrijvers kwaliteiten om de 100 woorden vol te maken. Inmiddels staat ding 4 ook al weer klaar en daar ben ik gisteren al mee bezig geweest. Ik zal mij daar als ik vandaag nog wat tijd voor vind weer verder mee bezig houden.

1 opmerking:

Diane zei

hallo collega

ikzelf ben ook niet zo'n schrijver. Soms denk ik "help, hoe kom ik aan 100 woorden" toch komt 't vaak wel goed. De 100 woorden grens is eigenlijk om te voorkomen dat er berichtjes komen zoals: "ding 4 RSS feeds kan wel handig zijn" of "bloggen vind ik wel leuk" zonder verdere toevoegingen.
So far so good zou ik zeggen.

p.s ik ga dus geen woorden tellen.