maandag 28 april 2008

Ding 10 delicious

Delicious. Weer een leuk ding om te doen. Even je eigen favorieten opschonen kost erg veel tijd. Dat heb ik overigens wel gedaan. Daar kom ik in de regel niet aan toe. Rubrieken maken in mijn favorieten lukt mij aardig. Ook om geen lange lijsten met favorieten te krijgen is het handig de favorieten netjes in mapjes op te slaan.
Wat moet ik dan nog met Delicious? Het bied zeker voordelen als je regelmatig op een andere computer werkt. Dan heb je je eigen favorieten mooi bij de hand. Door tags aan te brengen op je favoriete website's kun je snel zoeken en je ziet dat vele anderen ook allerlei websites hebben toegevoegd over het onderwerp wat je zocht. Het gevaar bestaat echter wel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik b.v. kijk bij informatieservice staan daar zulke lange lijsten dat het voor mij niet meer overzichtelijk is. Misschien moet er eens wat meer met rubrieken gewerkt worden. Of is dat juist niet meer de bedoeling?

1 opmerking:

Diane zei

hoi Henk,

leuke websites ontdekken via del.icio.us heb ik al vaker gebruikt. erg handig.

En IS heeft héél véél sites in digihelp, dus krijg je een oerwoud als je die toevoegd in del.icio.us ;-)