maandag 9 juni 2008

Sociale netwerken en wat er in te doen is


Net als ding 18 is dit niet mijn ding. Thuis zie ik regelmatig dit soort sites voorbij komen als ik meekijk met mijn vrouw of dochter. Ik ben helemaal allergisch voor dit soort contacten. Als er mensen zijn die al hun vrienden op b.v. hyves of MySpace willen zetten is het mij best. Maar mijn vraag is zijn dit nu vrienden? of zijn dit vage contacten?
Ik heb natuurlijk wel een aantal van deze sites bekeken voor de oefening. Ik zie diverse collega's wel langskomen op verschillende sites maar voor mij is het helemaal niets. Helaas. Op naar het volgende ding.

4 opmerkingen:

Astrid zei

volgens mij zijn het webvrienden

mee eens dat het wat verwarrend wordt, maar volgens mij is er over een paar jaar een nieuwe betekenis aan het woord 'vriend' toegevoegd of is er een nieuw woord geïntroduceerd dat het verschil tussen vriend en webvriend duidelijk maakt!

kanarie23 zei

Hallo 23dingen henk

Tijdens het bloggen had jijdzur ook een fijne reactie op mijn blog geplaatst. Bedankt daarvoor.

Kanarie23

Diane zei

hoi Henk,

dat heb ik nou ook. vrienden van vrienden van vrienden ....
ik zie het nut ook niet. En opzoeken of effe bellen vind ik leuker.

zangkoor zei

Hoi Henk,
Ben het helemaal met je eens, ik hou hier ook niet van.
Praat liever gewoon met elkaar dan via de web.
Maar zet hem op he, je moet nog even door die zure appel heen bijten en je hebt de 23 dingen ook af.
Succes!!!