maandag 19 mei 2008

You Tube

Diegene die mij wat beter kent weet dat ik als hobby skeeleren heb. Goed voor de beweging en conditie. Er zijn echter dingen die ik niet gauw zal doen. Zonder bescherming (pols bescherming en helm) ga ik niet de weg op. Snelheden tussen 25 en 30 km komen regelmatig voor.
Bij het 'ding 16" Ontdek wat you tube te bieden heeft kwam ik een filmpje over skeeleren tegen. even een waarschuwing voor je het filmpje bekijkt. DOE DIT noooooooooooit. het is spelen met je leven. Verder kun je natuurlijk allerlei leuke, interessante en leerzame filmpje bekijken. Als je een goede tag invoert is het filmpje snel gevonden. Was al redelijk bekend met deze site zoals je al eerder hebt kunnen zien in mijn blog.



Ook het zelf uploaden van een filmpje is mogelijk. Kortom weer een leuk "ding"

2 opmerkingen:

Diane zei

ha die Henk,

en heb je ook een filmpje geupload? :)

kanarie23 zei

Hallo 23dingenhenk

Spectaculair maar wel gevaarlijk zeg!!

Kanarie23